من با دخترای هم سن و سال خویش فرق دارمـــ...بفهم

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

من با دخترای هم سن و سال خویش فرق دارمـــ...بفهم

 

همــــــــه میگن...

بخشـــــــش از بــــــــــــــزرگان استـ..

منــــــــــ بخشــــــــــــیدم و کسی بهم نگفتـ...

چقـــــــدر بزرگ شدی...

همهــــ گفتنــــ خاک بر ســــــاده ات ک بلد نبودی حقتا ازش بگیری ...

و هنوزم ادعای دوست داشتنشو میکنی ...

.

.

.

.

چی میتونم بهشون بگم فقط میدونم اون منا با این همه مهربونی ول کرد

و رفت دنبال ادمایی ک دنبال انتقام و خودطلبیشونن...

 

 



نظرات شما عزیزان:

دوماد
ساعت23:48---30 مرداد 1392
دلم میخواد بشینم برای جونای دل شکسته دعا کنم واقعا سخته من تجربه کردم دوست عزیز یه جورایی هم دردیم ولی یه فرقایی باهم داریم کسی که رفت من بودم بااین که نمیخواستم ولی چاره ای نبود بعضی وقتا به ادم های خوشبخت حسودیم میشه
پاسخ:اونم مثل شما همین حرفا زد گفت فرناز چاره ای ندارم همین شما هاید ک حالا روزه ما ها را اینجور میکنید....


ehsan
ساعت11:12---27 مرداد 1392
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,ساعت 1:17 توسط farnaz |